Drukuj przepis

Kotleciki drobiowe


Po niebywale ciężkim tygodniu w pracy wreszcie nastał upragniony weekend i wszystko było by ok gdyby mój syn to rozumiał i nie powtarzał dziś - "Tato, zrobimy przepis ?". Ku jego zadowoleniu zrobiliśmy razem kotleciki drobiowe lecz nieco inaczej - jak ? ...


Składniki :
  • pół dużej piersi z kurczaka
  • 2 jajka
  • 2 łyżki majonezu (mój ulubiony to dekoracyjny)
  • 1 nieduża cebula
  • sól, przyprawa Maggi
  • łyżka mąki
  • tłuszcz do smażenia
Przygotowanie :
Pierś z kurczaka kroję na małe kawałki - takie wielkości 1x1cm i przekładam do misy. Dodaję jajka, majonez i pół łyżeczki przyprawy Maggi i łyżkę mąki. Całość wymieszał mój syn i odstawiliśmy to na ok 30 minut. Drobno posiekana cebulę lekko posoliłem aby cebula zmiękła i połączyłem ją z resztą składników przed samym smażeniem. Większą łyżką nabierałem ciasto i kładłem na dobrze rozgrzany tłuszcz tworząc nieduże kotleciki, smażyłem na złoty kolor.

Kotleciki drobiowe Mechanikw kuchni  filet z kurczaka w kawałkach majonez dekoracyjny

Kotleciki drobiowe Mechanikw kuchni Przyprawa Maggi magi chiken eegs pomysł na kurczaka

Kotleciki drobiowe Mechanikw kuchni  Pomysł na kurczaka majonez dekoracyjny rukola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz