Drukuj przepis

Sałatka majowa


Uwielbiam proste i smaczne sałatki których przygotowanie zajmuje mniej niż 10 minut a najśmieszniejsze jest to że zakupy robiłem wczoraj już bardzo późno bo po 21:00 i zmuszony byłem wybierać tylko z tego co zostało na regałach,  normalnie jakby miał dziś być koniec świata :)



Składniki :
  • opakowanie sałaty roszponki
  • ser mozzarella mini
  • opakowanie pomidorków papryczkowych
  • 3 łyżki oliwy
  • 3 łyżki wody
  • sos sałatkowy francuski
  • szczypiorek
Przygotowanie :
Zacząłem od przygotowania w szklance sosu zgodnie z opisem na opakowaniu.  Sałatę rozdrobniłem odrywając łączący listki kawałeczek łodygi, pomidorki pokroiłem skośnie w grubsze plasterki a kulki mozzarelli podzieliłem na połówki. Składników nie mieszałem tylko luźno układałem w salaterkach.
Na koniec posypałem szczypiorkiem i polałem gotowym sosem.

Prosta i bardzo pyszna sałatka. Nazwałem ją majowa bo w maju jeszcze nie raz zagości na moim stole :)


Sałatka majowa roszponka mozzarella pomidorki Mechanik w kuchni

Sałatka majowa sos sałatkowy francuski Mechanik w kuchni
Sałatka majowa Mechanik w kuchni

1 komentarz: